VALFRI TEXT

7 DECEMBER

Hej!

Idag har jag haft en sån där dålig dag. Verkligen på skit dåligt humör. Jag vaknade på helt fel sida och det har gått utför sedan dess helt enkelt. Dagen har bestått av regn och rusk och efter att jag var ute med Lucas trott att jag tappat hem nycklarna (grind,altan,ytterdörr) och letade hur länge som helst ute i regnet men hittade dem inte någonstans. Panik. Fick tillslut klättra in över grinden och öppna garageluckan för att föra in vagnen för att sedan där se att nycklarna visst fanns i vagnen iallafall..Så mitt ninja agerande över grinden var totalt onödigt.  Åh, jag blir så trött! Men jag har såklart försökt att inte avslöja mitt humör för någon, kan dock hända att Lucas fått utstå ett extra grått vandrande moln idag.
Jag såg förresten att Mikael Nyqvist är med i nya Mission impossible filmen, Fett grymt juee!

Ha det guld sålänge! Nu går jag och mitt åskmoln och lägger oss.


Jag idag.


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0