VALFRI TEXT

Åska

Hej hej!
Hade en bra dag igår, mellandagsrea nere på HT så jag och Martina stack ner och oj vad mycket folk det var! Helt galet, hur långa köer som helst och affärer fick stänga igen för att det var för mycket folk i affärerna, så då blev det kö utanför dem också med folk som väntade på att få komma in. Jag fick iallafall hem en bikini och en parfym, som luktar helt underbart. På kvällen gick vi på bio ( ovanligt?) Happy feet 2. Haha, den var... lite för "ung" för oss kanske, men kul ändå.
Imorse när jag vaknade var det mulet. typsikt, när man bestämt att man skall gå till stranden så skall det vara fult just den dagen. Men jag gick ändå ner för det var så fruktansvärt varmt! jag köpte med lite frukost och väl nere sprack det upp och blev finfint. Vi låg där ett par timmar tills det helt plötsligt vände om och började åska en massa! Fick packa ihop fort och skynda hem med handduken över axlarna. Så nu sitter jag på mitt rum och har valt ut två filmer som jag tänkte se. Bourne Identity och Inception. Så nu blire lite åskmys! Ute öser det ner.

Ha det mys i stormen.


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0