VALFRI TEXT

Gårdagen, Lucia

Hej hej! Igår var jag ledig faktiskt, så jag for till Megan i Sanctuary Cove och vi bara var. Det var jätte fint där hon bor och vi körde runt med hennes lilla Buggy och slappade vid områdets lagun pool. Det är som en strand fast fejk, jättefint var det! Kommer definitivt åka dit igen. På bussfärden till och från Sanctuary hade jag samma busschaufför och oj vad han var pratglad, så nu vet jag hela hans livshistoria.. och hans dotters. Haha, och han hade en väldigt fin alv mössa på sig också. Hade ju aldrig hänt i landet lagom om man säger så. På eftermiddagen när jag kom hem bakade jag chokladmuffins, tänkte först baka lussebullar för att det var lucia och allt men vågade mig inte riktigt på det, om det hade gått fel, vilket det med all säkerhet hade.

Nu sitter jag på ett cafe nere i HT oc det är omkring 30 grader. Ur högtalarna spelas Silent night och jag har beställt en chailatte, äntligen får jag känna av lite julstämning. Jag är ledig idag eftersom Karin tog ledigt men jobbar istället ikväll då de skall ut på middag. Eller ja, jobbar och jobbar, Lucas kommer sova.

Ha det bra kära ni, jag saknar er! 

Yesterday in pics











Kommentarer
Emelie skrev:

Hahah, mössan #2? Vad fint hon hade det hos sig!

Och hur kunde hon låta dig köra? host gräsklipparen...

2011-12-14 09:40:22
URL: http://emelieroos.devote.se
Mamma skrev:

Ojojoj!!!! Va´fint. Längtar efter dig. Puss.

2011-12-14 10:25:56
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0