VALFRI TEXT

God Australiensk/Svensk jul!

Idag firade vi jul. Det var mysigt! Julklappsöppning på morgonen. Det var annorlunda (såklart). Lucas fick så sjukt mycket saker. Jag hade ju några paket hemifrån men fick även julklapp av Karin och Brad, så snälla de är! Sen kom Martina och vi alla hängde vid poolen som följdes av massa mat, (Svensk julmat) har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv.... fast där ljög jag. På kvällen satt vi och åt choklad framför tvn och sedan avslutade jag och Martina kvällen med en promenad runt om i den ljumma kvällen.

Här är bilder från min australiensiska jul! Har varit jätte mysigt.





Mina klappar. Fick ett fint brev av mamma och pappa samt bidrag på kontot, en cerise blus (Mer knallig på riktigt) och en bustier samt en grymt snygg väska som är påväg ner hit till Aussie.
Av Erik och Johan fick jag Schampoo, otroligt bra!
100 dollar av Karin och Brad, underbart.
Tack till er alla!
(Jag har inte fått mobilen.. den är oldschool.)




Kommentarer
Martina skrev:

haha ser ut som att jag inte har nagra ben!

2011-12-25 14:24:56
URL: http://martinamarie.wordpress.com
Mamma skrev:

Vilka mysiga bilder!!

2011-12-25 14:46:05
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0