VALFRI TEXT

Have yourself a very merry little Christmas. ♥

God jul!
Klockan närmar sig 18:00 här medan den bara är nio där hemma hos er. Jag hoppas ni får en underbar jul och njut av att få vara nära era käraste. Jag har precis packat in julklappen till familjen och kortet till Lucas, haha, alltid sista minuten, jag menar, på julafton... Tur att vi öppnar imorgon! Vi har inga speciella planer idag tror jag, förutom kanske att äta lite julmat ikväll. Imorgon hoppas jag vi firar lite mer och då kommer Martina hit och firar här med oss, mysigt, då blir vi som en liten familj istället. Jag älskar jul och allt vad julen hör till, det är min absoult bästa högtid. Därför är det jobbigt att vara ifrån min familj hemma i Sverige. Hoppas att ni får en fin jul ändå Mamma, Pappa, Erik, Johan och Masha. Alla vänner, Calle, bästis.  
Från mig, till er alla,
en riktigt God Jul.
 
♥ 




Kommentarer
Lizette skrev:

2011-12-24 10:03:05
Lizette skrev:

God Jul Frida! :) hoppas du får en fin å mysig dag!

Saknar dig! Familjen hälsar :)

Pussar och kramar

2011-12-24 10:05:11
Mamma skrev:

God Jul gossegumman! Stooor julkram.

2011-12-24 10:45:03
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Frida skrev:

God Jul Lizette!

Söt du är! Hoppas att du får en riktigt fin jul du också, hälsa din familj!

Pusspuss

2011-12-24 10:45:30
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0