VALFRI TEXT

Long time no seen

Hej!

Det var inte igår.. Förlåt! Jag har inte blivit biten av en spindel och dött om det var någon som oroade sig.
Jag har bara inte haft så stor lust eller så mycket tid att blogga de senaste dagarna, men nu är jag här! 

I lördags var jag och några tjejer iväg till en wildlife park i Currumbin som ligger några kilometrar härifrån. Det är ett ställe där man får chans att se koalor, kängrurur, krokodiler osv. Påminner lite om Nordens ark faktiskt, man går liksom på träbroar runt om i parken, som är enorm! Så jag har hunnit med att krama en koala och matat kängurur :) Jag fick faktiskt även hålla en orm runt nacken, usch, det var äckligt! haha. Har massa bilder, men visar dem en annan dag.  

Idag har jag bara haft en dag för mig själv, och gått runt och tittat på lite julklappar, även om jag inte har någon större julkänsla så får man det när alla affärer spelar julmusik! Jag var även inne hos frisören som toppade mitt hår en bit. Behövdes verkligen. Imorgon börjar jag jobba igen så nu sitter jag på mitt rum och äter koalakakor! Jätte goda! 

Ha det så bra! Puss





Ser ni julgranen förresten? kommer lägga upp en bättre bild!

Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0