VALFRI TEXT

SWEATY SATURDAY

Hej! Idag är det lördag vilket betyder att jag har jag varit ledig, så jag sov ut de timmar jag missat i veckan och sen slängde jag på mig träningskläderna för nu får det vara nog med lata Frida. Jag tog Illy och gick ner till stranden där hon fick bada och sen gick vi runt en sväng. Gick sedan ner till HT och strosade bara runt i ett par timmar. Fick med mig lite smink. Men skönt att röra på sig igen! Har saknat min träning, kanske jag skriver in mig på något gym här i närheten, det finns flera stycken.

Förresten så älskar jag min sportbh som jag köpte innan jag åkte hit. Jag bor nästan i den..hehe. Den är så bra i alla kategorier. Finns på intersport för 400:-
Nu tänkte jag mysa ner mig i sängen, slå på en film och bara ta det lugnt, det behövs ibland.

Sköt om er så länge!






Kommentarer
broder johan skrev:

snuusk

2011-12-19 16:55:08


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0