VALFRI TEXT

TORSDAG

Hej på er! Idag har jag jobbat, solat på balongen, ätit mat och umgåtts lite med Brad. Det har varit en ganska så fin dag men nu är det både regn och blåst ute, kan jämföras med en svensk sommar! En dag kvar imorgon sen har jag långhelg framför mig, känns skönt. I helgen har vi (Jag och ett par tjejer) planerat att åka till en wildlife park och sedan på kvällen till broad beach och på söndag åka ut till en paradis ö som finns här någonstans, är inte riktigt säker på var. Hoppas vädret blir bättre!
Imorgon är det fredag men jag har planerat att ta det lite lugnt, kanske gå ner och se på bio eller gå ut och äta. För att sen tagga till det igen på Lördag.
Puss


                                                             Hittade dessa bilder, haha, kunde inte låta bli, visst känner man igen sig?

 




<-Emelie


Kommentarer
Mamma skrev:

Stämmer precis!

2011-12-01 13:40:59
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0