VALFRI TEXT

Vimselivims

Hej! Söndag idag och jag skall precis som igår bara vara. Tillbringade min morgon på stranden, köpte med mig lite frukost och tog med mig en bok och satt där i ett par timmar, tills det blev mulet och jag drog. Jag gick sedan ner för att möta upp två tjejer i harbourtown och Megan ville se New year´s eve, så det gjorde vi.. haha igen. Men jag tycker den var bra så varför inte?
När vi kom ut från salongen kom en tjej fram till oss och sa att någon av oss nyss tappat en 20 dollars sedel (ca 160 kr) och att tre unga tjejer tagit upp och gått iväg med den, så Megan sprang ikapp för jag vågade inte, hehe och frågade dem om vi kunde få tillbaka pengarna som någon sett dom ta. Men skitungarna sa bara att de inte visste vad hon pratade om och gick vidare, asså vem gör så? J*vla skitungar! Borde man inte veta bättre när man är typ 16-17 eller har de inte råd att köpa sina egna kläder/mat eller vad det nu var som de behövde pengarna till så fruktansvärt mycket! Åh, blir förbannad!
Inte nog med det så hittade jag inte mina nycklar när jag kom hem. Ingenstans. Då kände jag bara: Död åt världen. Jag dör. Började nästan gråta mitt på gatan och gick tillbaka till bion där jag fick gå in under en film och leta bland folk. Inte min dag helt enkelt. När jag kom hem såg jag att jag inte ens packat med mig nycklarna, de låg på byrån. Virrig? Förstår inte vad det är för fel på mig nuförtiden. Aussiefeber. Nog om allt. Nu skall jag duscha och sen mysa ner mig i sängen och bara se på film.

Ha det guld.


Kommentarer
Emelie skrev:

Naaw, lille då! Du får mysa ner dig och låta dagen gå och hoppas på att det blir bättre imorgon :)



Ps. Saknar dig!

2011-12-11 13:03:33
URL: http://emelieroos.devote.se
Mamma skrev:

Aj då. Låter som du behöver strukturera dig lite. Nycklar i väskan, pengar i plånbok....

2011-12-12 06:23:44
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0