VALFRI TEXT

11 / 11 / 11

Goddag på er! 
Idag har jag bott i Australien i nästan två veckor. Hur fort har inte det gått?
Allt känns fortfarande väldigt nytt och lite ovat (Såklart) men samtidigt känns det väldigt bra. Det tog några dagar att hitta in i det hela "Bo på andra sidan jorden, ensam". Men nu börjar allt äntligen falla på plats och rutinerna börjar rulla på. Och jag har fått kontakt och hunnit träffa andra tjejer som bor ganska nära mig här. Det känns väldigt bra. Jag har fått i ordning på mitt och har lärt känna området där jag bor och hittat affärer med saker jag behöver och fik med jättegott kaffe, hihi. Jag har  dessutom verkligen nära till allt, 10 minuter till stranden, 10 minuter till köpcentrum, 2 minuter till buss. Perfekt. Jag känner mig ganska säker på att jag kommer älska att bo här så snart jag känner mer som hemma. Är så glad över att jag åkt hit. 

Ikväll åker Karin iväg på fest så jag får jobba ikväll också. Lucas kommer ju ha lagt sig så det är mest för att hålla lite koll ifall han skulle vakna, så jag tänkte ladda upp med någon rulle och något gott! Det är ju fredag, fredagsmys? Ganska härligt jobb!
Imorgon tänkte jag och Linda, en tjej från Tyskland, åka in till surfers eller Main beach och spendera dagen på stranden och gå och fika. Hon har ju tillgång till egen bil.. Lyx! Så hon hämtar upp mig här.
 På kvällen tänkte vi möta upp ett gäng tjejer och gå till Broad beach. Kul!
Nu äre helg!


Kommentarer
Mamma skrev:

Ha så jättekul!!!!!

2011-11-11 06:21:41
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Leif-Anders skrev:

Lite lyxigt,viss du spörr mig.

2011-11-11 19:41:58
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0