VALFRI TEXT

17.43

 bilder från idag.


Kommentarer
Leif-Anders skrev:

Hej.

Verkar jättefint. Fina bilder, kallt i vattnet?

2011-11-02 09:10:21
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
frida skrev:

ja , eller..nae, det var ganska lagom kallt. :)

2011-11-02 12:18:50
broder johan skrev:

sett några djur ännu?

2011-11-02 15:55:22
Mamma skrev:

Hej Frida!

Har precis kommit till hotellet efter en laaaaang dag med gaende i Dublin. Det regnar for fullt, men ar ratt trevligt i alla fall. Vilka fina bilder du har tagit. Ser underbart ut. Hoppas att det blir lite varmare snart. Puss och kram!

2011-11-02 17:38:58
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Frida skrev:

Johan: ja de thar jag men inget speciellt ännu. Jag sånna fåglar i htta nemo, han som äter och sätter i halsen du vet (y) massa sånna här!

Mamma: åh trist med regn!

2011-11-02 21:05:27
emma skrev:

Gudars så fint det är! Åh, vad roligt att det är så nytt och fräscht. Och det låter så skönt med sol, även om jag gillar hösten och vintern här hemma i kalla Sverige haha ;)

Bamsekram sötnosan ♥

2011-11-02 21:26:41
URL: http://toutlemonde.devote.se
Frida skrev:

Åh Emma! Det är verkligen jätte frächt, väldigt svenskt inrett då allt är ikea i stort sett :) Ja eller hur, jag älskar också kalla vädret i sverige, en av de sakerna jag saknar faktiskt, konstigt haha!

2011-11-03 02:04:25
Julia skrev:

Hej Fridus!

Gud va lyxigt det ser ut som du har det, blir lite smått avundsjuk här i Sverige. Har de egen pool och allt? Kollar lite titt som tätt i din blogg och längtar mig utomlands som bara den! Men du trivs bra där annars med familjen och allt?

Jag ska oxå dra mig utomlands på en äventyrsresa snart (inte lika länge som du är borta då ;). Kramar!

2011-11-03 18:29:23
URL: http://haringenblogg.se
Frida skrev:

Åh Julia, Gud va roligt! Har för mig att du sa att du skulle åka iväg någonstans! Ja, det är deras pool på bilden, jättefint, den skall jag spendera många dagar vid! Jätte kul att du tittar in! Ja jag trivs, de är så gulliga och vill ta med mig till så många ställen och visa mig runt. Nej, jag är ju inte hemma förrän Juni! Ta hand om dig!

2011-11-04 07:14:25


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0