VALFRI TEXT

BRÄNDA BERIT

Hej!
Jag låg på stranden idag i sådär, en kvart kanske. Resultat = el polkagriso.
Dessutom hade jag shorts på mig så ni kan ju lista ut hur snyggt.
Iallafall idag har jag hunnit med det ena och det andra, som tillexempel köpt hem lite kläder + en bikini, Träffat svenskar, åkt fram och tillbaka till surfers och "låtit" lillen förstöra mitt K på tangentbordet.. (Fortfarande smygarg över det sista.) Nu ligger jag i sängen med nötter och jordgubbar och försöker ta igen lite med min bästa vän där hemma! 
Ha det toppen! 


bonnebränna
 


Kommentarer
Mamma skrev:

Ajajaj! Hur var det med solskyddsfaktorn? Sen kanske bäbisar och datorer inte riktigt bör vara ihop. Hahaha! Du lär dig snart vad man måste plocka undan. Kram!

2011-11-10 13:31:41
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0