VALFRI TEXT

JAJJEMENSANMENJODÅ


Dagens Lunch. Jordbubbar med naturella cashewnötter och NW.

Idag har allt gått bra. Hunnit med ganska mycket faktiskt! Var nere en snabbis och tittade lite i affärer, jag vill ju hitta ett par shorts! Men ingen lycka den här gången heller. Alltid när jag siktat in mig på ett slags plagg jag vill ha, så nöjer jag mig inte förrän jag hittat just det. Måste lägga av med sånt, jag menar, ibland finns det plagget bara i min egendesignade fantasivärld, haha. Jaja. Lär hitta något iallafall.
Jag sitter just nu i mitt nystädade rum och myser. Skall försöka få mig själv till att ta en promenad senare!
Skall även planera lite inför helgen också, ser ut som om det kommer bli en rolig helg!


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0