VALFRI TEXT

Onsdag

God Morgon!

Vad roligt att så många tittar in på min blogg! Blir så glad! :D 
I form av en klarblå morgonhimmel gjorde Australien det lätt för mig att vakna imorse.  Jag har precis ätit frulle tillsammans med familjen som är så himla trevlig. Om en stund skall jag och Karin ta en promenad ner till stranden här borta och köpa med oss kaffe. Det skall bli så kul. Vädret är härligt, varken för varmt eller för kallt, ganska perfekt. Igår brände jag mina axlar! typiskt mig, men jag var i solen i max en timme liksom. Igår kväll blev det kallare och jag fick till och med gåshud av blåsten. Det är ju fortfarande vår här så när solen gått ner biter kylan tag lite.
Vi hörs senare!

Jag tar massvis med bilder, men tyvärr tar det väldigt lång tid för dom att ladda upp, så det blir inte så många här tyvärr.


Mitt badrum
 




Kommentarer
Mamma skrev:

Hej igen. Vilket fint badrum;-) Du verkar ha det riktigt bra och det känns skönt. Du skulle ju tagit tröjan! Haha. Blir nog snart riktig värme skulle jag tro. Puss och kram från Dublin

2011-11-02 09:01:08
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Emelie skrev:

Vilken tur att du fick ett badkar hörru! :)

2011-11-02 10:12:17
URL: http://emelieroos.devote.se
broder johan skrev:

ser gött ut! badat i Polen ännu?

2011-11-02 15:54:32


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0