VALFRI TEXT

SÖNDAG 27 NOVEMBER

Hej Bloggen!

Nu ligger jag här i min säng och myser med choklad och kakor.... inte bra, men gott som fan!
Jag har haft en bra helg, i fredags var vi ute som sagt, var hemma vid fem och vaknade igen vid åtta och kunde inte somna om. Klassiskt. Jag åkte in till surfers för att äta lunch med Megan och vi gick runt där ett tag, satte oss på en irländsk pub och drack öl och lyssnade på live musik, mysigt!
Det var meningen att jag skulle gå ut igår också och träffa våra vänner som åkte hem till Melbourne idag. Men tyvärr så blev det inte så eftersom jag var så himla trött så jag somnade i sängen, haha. När jag vaknade hade jag 15 missade meddelanden. himla trist, men jag sov för första gången på länge längre än fem timmar! Åkte in till Surfers idag också och legat på stranden hela dagen. Vi åt på en jättegod restaurang vid strandkanten. I fredags fick jag även post! Det var min söta mamma som skickat brev och två svenska tidningar, gulligt♥.
Ja, det har hänt massa, men nu när jag väl sitter här kommer jag inte på någoting. Och allt kanske inte är relevant att skriva upp i bloggen, hehe. Men jag har det riktigt bra och roligt här nere! 

Hoppas ni också har det fint!  






Kommentarer
Mamma skrev:

Det är kul med brev när man är långt bort, eller hur! Puss.

2011-11-27 15:30:48
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0