VALFRI TEXT

Torsdag

Hej hej!

Sprang precis iväg en sväng till harbour town, som är som ett slags outlet utomhus. Det är som ett stort torg med massa affärer från fik, mat och telefon till märkeskläder. Jag var en sväng inne på Tommy Hilfiger och oj vad mycket fint det finns! Det är dessutom mycket billigare då det är förra säsongens kläder. Efter det satt jag och Brad uppe i någon timme med Lucas samtidigt som vi lyssnade på red hot chili peppers. Ganska soft.
Nu gick de iväg på promenad och jag är ensam i huset. Tänkte sätta mig ute vid poolen en stund och läsa lite och sedan springa ner till harbour igen i samband med lite träning och köpa en 5 liters 346 protecting solskyddsflaska. Solen är sååå stark! Min 8 protecting funkar lika bra som vatten här nere.

Hoppas ni har det lika bra hemma i Sverige!
 




Inte ens när man åker till andra sidan jordklotet slipper man dessa. Överallt på strandpromenaden.


Kommentarer
Ollebull skrev:

Ser riktigt nice ut! Eventuellt bara lite varmare än Umeå där jag är på möte idag. Brrrrr...:-)

Ha det fint!

Olle

2011-11-03 12:57:16
Frida skrev:

Haha, kanske lite varmare...

Ha det så bra!

2011-11-03 22:24:38


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0