VALFRI TEXT

VITTOCHVIRKAT

Hej hej!

Iförrgår åkte jag som nämt in till Surfers igen. Jag satt på busshållsplatsen för att ta sista bussen in till SP. Bussen kommer, jag går på. Efter ca 300 meter upptäcker jag att min mobil inte befinner sig i min väska längre. Panik. Jag ber busschauffören att stanna och frågar om det är möjligt att det finns någon annan buss eller att hon har möjlighet att vända (Med tanke på att det är sista bussen och jag var den enda i den). Det fanns det inte och det kunde hon inte. Så jag klev av för att gå tillbaka till busshållsplatsen. Och där låg min mobil i gräset där jag suttit och väntat. Och jag fick ta en taxi. Jag vet inte vad det är med mig, först glömmer jag mitt ID i Brisbane och fick åka tillbaka, sen detta. Börjar bli för lik min bror.
Jag var ganska trött men eftersom alla var ute, blev det så för mig också. En ganska lugn men ändå rolig kväll, vi satt på en irländsk pub och bara tog det lugnt och pratade, jag somnade klockan fem och vaknade åtta. Trött tjej. Måndagen spenderade jag med Jake och vi for till Brisbane men jag var så sjukt trött! Haha, ville i princip bara hem och lägga mig och sova i all framtid, men men. Det var helt okej.



Här en en bild på min favoritklänning just nu. Vit och virkad. Kommer bli snyggt ihop med klackar när man är ute eller på stranden över bikinin. Hade jag varit i Sverige hade jag haft skinnjacka över. Det är så snyggt!

Kommentarer
Leif-Anders skrev:

Lik sin bror eller mor??????????????????

2011-11-22 20:43:42
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0