VALFRI TEXT

18:11

Hej på er!
Har kommit hem från min sista dag på skobutiken och det känns lite trist men samtidigt rätt skönt. Dags att gå vidare.
Allt rullar på som vanligt här i Strömstad.
Träffar vänner, promenerar, äter, sitter vid datorn och sover.
Verkligen inget som händer just nu, samtidigt som jag vet att jag har massor av saker att hinna med i nästa vecka, planering är inte min starka sida, tyvärr...
Luffsar runt här hemma nu med mjukiskläder och har tänkt spenera kvällen med mina föräldrar. 
Himla skönt det faktiskt! Vill umgås med dem så mycket som möjligt innan jag åker.

Det är inte länge kvar nu, exciting!


Kommentarer
Camilla skrev:

SV: Åh, vad roligt! Vad bra att den har hjälpt ;) Vilken stad ska du till? :)

2011-10-24 08:18:07
URL: http://camillajacobson.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0