VALFRI TEXT

2010.10.24

Hejsan!

Klockan närmar sig nio och jag har precis kommit hem från en promenad med bästis. Även om jag hade hunden med så klarade vi av att gå hyfsat fort. Iallafall biten innan affären där vi stannade....
Pappa kom precis upp med en nyckel som visar sig vara min borttappade skåpnyckel sen i våras, haha, och min första tanke är att det kanske hade varit spännande att gå till skolan (natt tid, blir mer spännande så) och råna skåpet.. Märks att jag varit med Emelie när tankarna går så. Inte okej. Skämt åsido. Nu tänkte jag mysa ner mig med min choklad och se på Horrible bosses. Såg den med Calle i förra veckan och den är ju skit bra! Måste se igen. Och imorgon kommer älskling hem igen också :) 



Efter promenixen i kalla vädret. Brr


Kommentarer
Emelie skrev:

Haha, sitter här och skrattar för mig själv när jag läser detta. Vi tänker allt för lika min vän.

Filmen var awsome btw, jag skrattade så jag dog när han ba: "So I slipped my hands into her...... purse"



Pusspuss

2011-10-25 10:25:10
URL: http://emelieroos.devote.se


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0