VALFRI TEXT

Autumn













ph by me

Minusgrader
..eller? Hur som helst har det blivit riktigt kallt ute, hösten har kommit igång på riktigt och jag älskar det. Älskar att det är kallt ute, känns som att varje andetag man tar rensar hela hjärnan och kroppen. Dock känns det som om jag missat hösten med de fallande löven och att det istället snart är vinter. I Luleå började det faktiskt snöa, riktigt lite iochförsig, men fortfarande snö. Jag skall slänga på mig tre tjocka tröjor och ta en promenad. Det har blivit dåligt med det de senaste veckorna, så nu är det dags att höja tempot lite! Hej.

Kommentarer
broder johan skrev:

fina bilder, speciellt den på traktorn :) gilla

2011-10-30 15:50:26


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0