VALFRI TEXT

Måndag

Hej hej!

Efter en ganska så lång och händelsefattig resa är jag hemma i lilla Strömstad igen. Det är jobbigt att säga hejdå till min älskling men känns rätt bra att det bara dröjer en vecka innan vi ses igen! Dessa två veckor jag spenderat med honom har varit de absolut bästa veckorna på länge, vi har haft så himla roligt och det har hänt så mycket! Så underbar han är! Jag åkte från Luleå vid sextiden och var i Göteborg vid tio efter förseningar med sista flyget. Pappa var snäll nog att hämta mig i Göteborg så jag inte behövde sova där och det var det värt för det var så härligt att lägga sig i sin egen säng. När jag kom hem möttes jag av ett helt nystädat rum, försenade födelsedagspresenter samt nya upplagan av ELLE på sängen, hur bra är inte mamma.
Nu har jag bäddat ner mig i sängen med sällskap av min lilla kisse.
Godnatt.



Kommentarer
Elli skrev:

Såg din kommentar i min block och vad glad jag blev! Tack ska du ha.



au pair i Australien alltså? Bäst jag besöker denna sida oftare.

2011-10-19 14:59:30
URL: http://ellinorakeson.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0