VALFRI TEXT

München airport

Sitter med en fruktsallad och väntar på nästa flyg som går till Singapore. Det är fyra timmars väntan här Tyskland så jag har dödat lite tid med att se på sex and the city avsnitt. Allt bara känns jäkligt förvirrande just nu samtidigt som det också känns bra. Jag vet inte riktigt hur jag känner, tankar flyger runt som: varför i helsike jag ger mig av till andra sidan jorden ensam? eller hur skall jag klara det här utan vissa personer. Åh. Men det är samtidigt så spännande, att inte veta vad som komma skall. Att börja om på något sätt. Så förvirrad/kluven är nog de rätta orden.
See you on the other side!



Soluppgång någonstans över Danmark tidigt imorse.


Kommentarer
Mamma skrev:

Fint kort, Frida!

2011-10-30 12:35:24
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
alina skrev:

Det kommer gå helt fantastiskt bra gumman! Trevlig flygresa!

2011-10-30 18:20:36
URL: http://alinaisabella.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0