VALFRI TEXT

Onsdag

Hej hej!

Har precis lagt mig i soffan efter middag som jag överraskade mina föräldrar med när de kom hem. Jag gjorde vitlök och basilika fyllda kycklingfiléer med smörstekta grönsaker, ris osv. Skit gott :) stolt.
Idag har jag varit hos tandläkaren, jag lagade en tand, usch har aldrig gjort det så nu är jag halvt bedövad, ser inte klokt ut. Min mun är helt sne. Igår kom min älskling hem så kvällen bestod av filmmys och massa gott! Så skönt med han här. Om en stund skall jag åka in till stan igen för igen ha filmkväll med Calle, Robin och Emelie. Vi tänkte se Matrix då varken jag eller Emelie sett den, skandal.
Ha en härlig onsdagskväll!



Asså det ser helt sjukt ut! Haha, ena sidan på läppan rör sig inte.



Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0