VALFRI TEXT

Onsdag

Myser i soffan framför tvn med mamma. Vi pratar lite om flytten som närmar sig, allt som skall fixas så där i slutet. Det är så mycket man skall få med sig som man inte riktigt tänker på. Jag har lite blandade känslor angående Australien. Kommer ju sakna alla här hemma så himla mycket! Det vet jag redan nu. Tycker ju redan att det är jobbigt med min pojkvän boende i Luleå. Fast samtidigt kommer det nog bli himla spännande och givande och han kommer ju förhoppningsvis kunna åka ner och hälsar på!
Ha en fin kväll!


Nu


Kommentarer
Fernanda skrev:

Gud vad kul att höra! Tack :) Det ska jag! Ha det bäst!

2011-10-19 23:22:43
URL: http://fernandanilssons.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0