VALFRI TEXT

Sista dagen

Då var det min sista dag här i Strömstad. Nu är det dags att vända blad och imorgon flyttar jag till Australien. Det är mycket blandade känslor just nu, jobbigt att åka från de man håller av mest men det kommer samtidigt bli så spännande! Ikväll åker jag mamma och pappa och min ena bror till Göteborg för att äta på restaurang och sen skall jag och mina föräldrar åka till hotellet. Mitt flyg går imorgon halv sju så vi får väl vara där vid fem, halv sex. Trött tjej.
Nu tänkte jag bara spendera lite slö tid hemma och njuta av att vara här samt packa ner det sista.
Ha en härlig lördag!





Kommentarer
mamma skrev:

Hej gumman!

Hoppas att resan gick bra. När du läser det här sitter du väl i München, Singapore eller är framme. Vi tänker på dig och gläds med din resa. Ska bli så spännande att få läsa om allt du kommer att uppleva. Stor puss och kram från mamma och pappa.

2011-10-30 09:24:56
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
broder johan skrev:

ser gött ut, surfa lite för mig med!

2011-10-30 15:53:28
Anonym skrev:

Hahaha, Johan, du minns väl hur det gick för på surfbrädan i costa rica...

2011-11-02 07:33:42


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0