VALFRI TEXT

white

Hej hej!
Dagen började med en grov försovning så jag fick kasta mig upp till jobbet, hade öppning. Kul! Kunde knappt sova inatt heller för den delen, tror jag har lite resfeber det är många tankar i huvudet som virrar runt, haha. Så idag vart jag sjukt trött och seg men det får väl gå. Slutade vid halv fem och tog med mig en present till mamma som tack för att hon så snällt städade itt rum i tisdags. Ett par rosa tofflor med rosett från Shepherd som jag köpte uppe på jobbet. Hur söta som helst och hon blev så glad!
Nu sticker jag mamma och pappa iväg på avskedsmiddag för mig hos vänner till familjen, även om jag inte åker förrän om en vecka. mysigt.
Jag har på mig ett linne från nelly so jag inte använt förut trots att det hängt och väntat i garderoben i ett par månader. Ha en härlig lördagskväll!



Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0