VALFRI TEXT

Black-Friday

oooh Fredag den 13 idag. Jag har precis lagt Lucas och försöker komma på något vi kan göra sen. Det har regnat hela morgonen men nu när jag tittar ut är det soligt och inte ett enda moln, gött. Så vi kommer nog sticka ut!
Har inte så mycket mer att dela med mig av just idag. Ikväll är det avskedsfest för min favvoamerikan Megan, imorgon åker hon! Så ikväll sticker vi ut och dansar, kommer bli kul! Hinner kanske med ett inlägg innan dess.

Här är jag just nu! (Förlåt för att det bara blir cambilder, men nu när mobilen är borta blir det så krångligt att ta kort, pallar ju inte bära runt på systemkameran hela tiden. :/ )


Nu: titta på dubbelavsnitt av vänner och sedan Ellen Degeneres. Har blivit lite av en rutin när skrutten sover.

Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0