VALFRI TEXT

Enzoboo

Gliiider mig lite genom dagarna. Redan helg? Det var ju helg igår..typ. Men det gör inget för jag har inget på agendan som skall göras, så jag kan glida mig genom dagarna i fortsättningen också. Har tillbringat min lediga eftermiddag med 500 g jordgubbar och ett äpple. Kollat mejl-facebook-favvobloggar-mejl-facebook-favvobloggar. Det var kul första rundan, sen lär jag mig att det inte kommer hända något nytt på något av ställena under de närmsta kommande timmarna eftersom det är natt i Sverige.. Så jag har målat naglarna i VS rosa och tittat på The Holiday. Gilla mycket.

Börjar få lite hemlängtan, antagligen eftersom det närmar sig och man börjar planera inför sommaren!
Men samtidigt skall det bli himlans skönt att spendera de 3 kommande dagarna med mig själv på en strand, god mat och mys. Skall faktiskt ha en helg helt för mig själv den här gången. Inga planer! Hur skönt?

Förresten, hur kan man sakna ett djur så mycket?
Bästa träningskompisen/bollhämtaren jag någonsin kommer ha.. Love him forever and ever, men snart träffar jag min älsklingsbjörn igen. Jag saknar stora gräddiga semlor också! (...udda.) Har haft ett enormt semla-craving den senaste veckan! Vet inte varför, minns inte när jag åt det senast heller för den delen.. Kanske är det bara för att det känns så svenskt..


Favoriter x2, hund + hus.


Kommentarer
mamma skrev:

GulleEnzo! Så himla fint kort. Snart kommer trädgårdsmöblerna på plats också.

2012-04-19 13:35:23
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0