VALFRI TEXT

Onsdag 25 april. Anzac day

Ledig idag pga Australiens "Anzac day" som är en hyllnings/memorial dag till de australienska samt Nya zeeländska soldaterna som föll under andra världskriget. IKEA är stängt så Karin är hemma och jag blir ledig. Soft potatis! Vaknade vid elva och gjorde i ordning lite frulle innan jag drog på mig träningskläderna och stack ut för att springa. Men jag hade verkligen ingen som helst lust, och har fortfarande ont i smalbenet så jag började med en PW men efter tio minuter så kändes det så ovärt på något sätt så jag sprang resten. Hade verkligen noll energi, så det var inte precis roligaste rundan jag gjort, väldigt lugn men bättre än inget. Nu skall jag bara vara och ha det skönt, kanske går på bio lite senare eller tar en fika. Ha en bra Onsdag fina ni! 


Lite ego träningsbilder innan min runda. (Jobbigt att inte ha självutlösare på camen..he he)


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0