VALFRI TEXT

Saturday fever

Fick precis höra av Karin att 2 personer blivit nerskjutna till döds på Robina shoppingcenter samtidigt som hon var där med Lucas nyss. Det var Hells Angels som var i farten. Känns himla tryggt!

Idag har jag en lockdown. Jag är sjuk, febrig/hostig/ont i huvudet:ig. Det har regnat konstant hela dagen och jag har inga planer förutom att göra vad jag gör just nu: Ligga i sängen och se alla avsnitt av solsidan s1-2. Bunkrat upp med nötter och frukt och såklart massa te. Det känns ändå helt okej. Inga planer på att röra mig, inte ens om jag måste.

Grattis till mig och Calle förresten som blev tillsammans för 4 år sedan igår. Även om vi varit ett par i endast tre av dessa år så kan vi ju ändå hurra lite för att vi i fyra år blivit bästa vänner och älskat varandra oavsett vad. Känns himla bra att ha honom vid min sida och jag älskar min pojkvän. Jag älskar den jag är när jag är med honom.

Nu skall jag fortsätta min ansträngande lördag. Hej!



Kommentarer
Ida skrev:

Jag drömde faktiskt om er häromdagen. Jag drömde att ni gifte er och att jag var på ert bröllop. Det var jättefint. Och ni var jättefina. Jag tänkte skriva det till dig då, att jag tycker att det är så häftigt att ni varit tillsammans så länge.

2012-05-01 20:21:53
URL: http://changeofseasons.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0