VALFRI TEXT

Saturday fever

Har haft världens härligaste dag idag. Gick upp klockan nio och traskade ner till HT där jag köpte min favvo kaffe (med extra kanel) och satte mig på en bänk i solen. Klockan tio hade jag tid hos min favorit frisör Elle (Sista besöket någonsin!) och gjorde en sista slingning för att få mitt hår blondt, äntligen. Efter att det var färdigt gick jag och köpte jordgubbar och äpple och tidningen Vanity Fair och drog mig ner för att parkera mig på stranden. Jag önskar såå att jag kunde ha tagit kort! Men jag skall försöka ge er en bild.

Klarblå himmel, vindsurfare, hundar+ägare som traskar längs med vattenkanten, vit sand, cerica naglar, svart bikini, australien handduk, vanity fair, solbränna, jordgubbar, ray ban. Hur härligt tjejigt låter inte det? Man får vara lite extra tjejig ibland! 

Gick hem vid 2 eftersom jag inte ville bli bränd. Tog et bara lugnt till 5 då jag stack ut på jobbigaste joggingturen på länge. Majgaad, svettiga Brittan! Var anfådd långt efter strechingen. Nu sitter jag iallafall här och skall snart sätta på en rulle och bara njuta av att vara ung, glad och ..tjej.


Kommentarer
Anonym skrev:

Hahah! Svettiga Brittan! I'm dying

2012-04-22 13:39:17


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0