VALFRI TEXT

Söndag

Igår var en toppendag! Var och shoppade med Lea och Sara och sedan åkte vi hem till Lea och förberedde oss inför Titans rugby game. Det var Leas pappa som hade fribiljetter till så han gav oss varsin Titans tröja och körde oss sedan ( I sin fett snygga porsche jeep) till arenan. Spelet visades även på tv. Det var jätte roligt! Rätt häftigt och grym stämning. Tog massa bilder med mobilen. Tyvärr förlorade GoldCoast Titans mot Sydney Roosters men vi var glada ändå. Sen åkte vi tillbaka till Lea och mötte upp Tiia och Jenny och hade en liten förfest innan vi drog ut i Surfers. Träffade även två killar som jag träffade på Stradbroke förra helgen. Rolig kväll och alla gick runt med kaninöron haha, jag bytte t.o.m ut mina rosa mot dörrvaktens blå. Var hemma vid 5 och imorse när jag vaknade... ja, då var min mobil borta. 
Jag måste ha glömt den i taxin så skall ringa dem imorgon om det. Så alla ni där hemma, nu kan jag endast nås på numret : +61416317294. 

Idag träffade jag Philip en stund för att se om han hade min mobil men det hade han såklart inte. Kom hem nu, trött och hungrig som tusan! Funderar på att sticka ner och köpa lite sushi från SushiTrain, så otroligt gott!  





pusshej


Kommentarer
Mamma skrev:

Sushitrain!!! Gott och billigt. Härliga minnen Frida. Då var det varmt här blåser det isvindar.

2012-04-08 15:45:46
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0