VALFRI TEXT

Stradbroke Island

Hej hej!
Kom precis hem från en jädrans bra helg på Stradbroke Island, som är en stor ö lite söder om Brisbane. Jag menar, jäklar va vackert det var! Helt underbart. Det var jag och 8 adra tjejer som drog dit över helgen och det har varit så himla bra.
På lördagen kom vi dit vid 10 någon gång och dagen bestod av strandhäng (så otroligt fin strand, underbar). Lunch. Strandhäng. Handla mat. Grilla. Förferre. Hittade ett gäng härliga killar på hostelet dessutom, varav tre var från Sverige, en Engelsk. Så tillsammans med dom stack vi in till Puben som låg på stranden. Himla mysig kväll!
Idag efter att vi ätit frukost åkte jag och några av tjejerna och provade på sandboardning, haha! Fatta roligt det var. Som snowboard fast nerför en gigantisk sandbacke. Så himla fint var det där, utsikt över hela havet. Så nu kommer jag få plocka sand en vecka framöver. Vi låg sedan på stranden ett tag och sedan drog vi upp till ett litet café där jag åt den godaste salladen jag någonsin ätit. Päron & Walnut & Parmesan sallad. Så jädra håll-käften god som det bara går. Sen hängde vi på stranden lite till. 

Himla bra helg med toppen sällskap och toppen tjejer! SYND bara att när jag tog upp min kamera och började fota, märkte att CF-kortet inte var i. Inga bilder för mig :( Men Megan har lovat att skicka sina så kanske lägger jag upp dem någon dag framöver. Det har varit riktigt mysigt iallafall! G'night.


Kommentarer
mamma skrev:

Så himla fint!

2012-04-04 14:10:14
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
mamma skrev:

Så himla fint!

2012-04-04 14:10:25
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0