VALFRI TEXT

9 Punkter

  • Jag har blivit sjuk, lagom kapabel till ingeting. Timingen kunde inte varit bättre.
  • Har även smittat Lucas, eller om han smittat mig.
  • Har fått syn på ett flertal himla dödssnygga kläder som finns i Sverige och gråter lite inombords för att jag inte kommer få tillgång till att köpa något.
  • Såg idag The VOW på bio och tycker den var fin men jobbig. Jobbig film att se på. Även lite väl flickig.
  • Tittade på bio främst för att det var gratis pga att jag varit där så mycket..hehe.
  • Saknar min familj, mina föräldrar, mina bröder.
  • Saknar mitt hjärta.
  • Ser fram emot den kommande helgen samt de kommande veckorna!
  • First Aid Kit är löjligt bra.

Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0