VALFRI TEXT

ALOha

Hej! Tillbaka på Gold Coast efter 5 underbara dagar uppe i Carins. Vi har haft det väldigt bra med toppen väder och det var verkligen skillnad på vädret, mycket mer exotiskt där uppe. 30 + i luften och 30 grader i havet, hur galet är inte det? Så himla skönt. Vi har besökt fina stränder, ätit på goda restauranger, solat, snorklat 4 mil rakt ut i havet i stora barriär revet. Underbart! Så jäkla fint var det! Och så häftigt att ha varit där. Så glad över att ha varit där verkligen.

Ikväll var mina föräldrar hit bjudna och vi grillade, det var jätte mysigt! Lucas var också med och han har blivit så himla söt. Jag som inte är världens största fan av små barn har verkligen fallit för honom. Speciellt när han kommer "springande" fram till mig och vill upp och gosa. (Det kunde du inte tro va Emelie?)

JAG LOVAR ATT LÄGGA UPP BILDER ASAP. MINA FÖRÄLDRAR HAR KAMERAN MED SIG TILL SYDNEY TILL ONSDAGKVÄLL MEN EFTER DET SÅ!

och Emelie, Jag saknar dig så mycket så att det gör ont!


Kommentarer
Emelie skrev:

Haha, jag visste redan innan jag läste det att en kommentar där skulle komma till mig ;) Åh, saknar dig med!! Nästa gång du åker, då följer jag med. Så det så.

2012-02-27 16:17:18
URL: http://emelieroos.devote.se


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0