VALFRI TEXT

en bränd rygg och en helg senare.

Hur är det? Här är det en vanlig ,fast dödligt varm, måndag. 
Lördagen tillbringades mestadels till att jobba (MIN SISTA JOBB HELG; OH FEEL THE JOY) och sedan blev det att göra sig i ordning på två röda och sticka in till Southport för att möta upp Megan för middag. Var planerat att även gå ut tillsammans med henne och några tjejer till men jag hoppade det eftersom jag varken hade pengar eller var så supersugen. Behöver verkligen spara mina pengar till nästa helg.
Sedan kom det att bli den kanske finaste söndagen hittills här down under för mig. Strålade sol och himsket varmt. Jag vaknade haffade min handduk och tillbringade hela dagen under ett litet träd vid strandkanten i sällskap med en mängd olika frukter och tidningar. Och även fast jag smörjde in mig med spf 30+ och låg i skuggan, brände jag min rygg, det gör ont som fan. Annars var det en perfekt söndag. På kvällen "umgicks" jag med min finaste vän  där hemma, Emelie, och somnade sedan efter en bra film. Det kan ibland vara helt underbart att bara vara ensam och ja, bara vara. Toppen. Om en stund skall vi äta tacos och innan dess tänkte jag springa ner en sväng till coles. Och så hoppas vi att tiden går fort så att det snart är helg igen!

 


dagens lunch. GOTT!


Kommentarer
Emelie skrev:

Åh, jag blir så avundsjuk och lite småsur över att inte jag kan vara med där nere i värmen och umgås på stranden med frukterna... I sommar säger jag bara! :)

2012-02-06 15:15:25
URL: http://emelieroos.devote.se


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0