VALFRI TEXT

FRIDA(Y)

Hallihallå!

Idag är jag en gående snorboll. Haha! Nej, men ärligt. Himla jobbigt när ögonen helatiden blir tårögda!
Idag har jag och Lucas lekt nere vid havet, det finns en lekpark där med gräs runt om så det är ju perfekt för honom att bara krypa runt. Träffade även en polsk mamma som började prata och det slutade med att jag fick ett jobberbjudande i London nästa år! Hon hade tydligen någon kompis där som drev något företag. Men det är nog ganska tveksamt alltså. Kul grej iallafall.
Slutade jobba för en timme sedan ungefär och har varit nere på coles och handlat lite mellanmål och lite frukost till imorgon som jag skall ha på vägen ner till Byron Bay. Längtar!

Pusspuss


Mina söta shorts som jag faktiskt bor i när jag jobbar.

Illy,som alltid kommer och möter.

En "Dagens outfit" hahah. La ner mycket tid..

Världens godaste

Kommentarer
Mamma skrev:

Ser varmt och skönt ut! Söta shorts du har, förresten! Hoppas vädret håller sig varmt. Längtar efter värme för här är det -12 grader igen.

2012-02-10 13:48:24
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0