VALFRI TEXT

MIN HELG

Byron bay var super! Bästa helgen i Australien hittills.



Här är jag med min fallkärmskille. Han var så himla soft vilket var skönt eftersom det lugnade mig, jag var hans 9e hopp för dagen och klockan var bara halv ett!




Rätt häftig bild på tjejen som var precis innan mig.


Jag









Nöjda tjejer




Downtown Byron




de obligatoriska hoppbilderna

Haha, Bananen.





Vandring upp till fyren.













lägereld på stranden med hippies och gitarrspelning.


So what we get drunk
So what we smoke weed
We're just having fun
We don't care who sees
So what we go out
That's how its supposed to be
Living young and wild and free







Kvällen fortsatte med att vi gjorde oss i ordning och drog ut och dansade, och slutade upp på stranden. Kul kväll! Har verkligen en och en halv miljon bilder men tog inga från dagen efter men dagen spenderades på stranden efter att vi vart på världens bästa café. Det var hur mysigt som helst, verkligen surf-australiensk miljö över alltihop och som pricken över i:et var det bara surfkillar som jobbade där, gjorde kaffe och lagade frukosten, serverade osv. :) Så himla nöjd över helgen.
puss.


Kommentarer
Mamma skrev:

Vilken helg ni har haft!!! Man blir glad bara av att SE på bilderna. Kul, Frida. Du är en modig tjej som får uppleva mycket kul!

2012-02-12 16:35:52
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
broder johan skrev:

Fan du blev först!! skithäftiga bilder Frida! fortsätt göra häftiga grejjer!!!! så kommer mamsen och pappsen och tar hand om dig i övermorgon!! skicka ett kort till mig från Australien någon gång!!!! puss

2012-02-13 21:53:17


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0