VALFRI TEXT

Nya Zeeland

Kom precis in från en 30min lång springrunda, så skönt! Skall försöka hålla igång nu när det ändå är så lätt med vädret att bara sticka ut och bränna av en joggingtur. Hoppas jag håller motivationen uppe!
Hur som helst, har sedan länge bestämt mig för att åka till Nya Zeeland någon dryg vecka innan jag far hem till Sverige. Tittar runt på olika ställen och förhandlar med mig själv om vad som är mest värt att se. Tror nog att det blir en resa till Queenstown på södra ön, ser så himla fint ut! Vill gärna besöka något av ställena där Sagan om ringen spelades in också.. litenördsådär, men vi får se vad som lockar mest. Så I Juni sticker jag och hänger med alla 45 miljoner får(nästan som att komma hem). Även om det kommer vara kallt, nästan vinter i Juni ju.
Längtar redan!



Queenstown, NEW ZEALAND



Kommentarer
Emelie skrev:

Ska du till Queenstown, hör av dig till Robert! Du får säkert bo hos honom några dagar om du frågar snällt ;)

2012-02-07 12:58:20
URL: http://emelieroos.devote.se
frida skrev:

Bor han där? Omg, borde nästan göra det faktiskt.. ba: Hej, det är jag som är Emelie, fast jag ser bara lite annorlunda ut.

2012-02-08 06:27:47
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Emelie skrev:

Ja Frida. Verkar inte som du har lyssnat på mig någon gång när jag har pratat om honom... Eskö.

Haha, men gör det. Jag kan fråga honom om det är okej och så kan du få hans nr ;)

2012-02-08 13:23:14
URL: http://emelieroos.devote.se


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0