VALFRI TEXT

ONSdag 22 Februari

Har haft en sån där dag man varken borde eller vill ha. Enda sedan imorse när jag vaknade har allt bara varit dåligt. När jag har mina dagar så har jag verkligen mina dagar och ingen borde få träffa mig under dessa.. helt ärligt. Jag är så arg, frågan är bara varför.  

Hur som helst, håller på att packa för fullt eftersom imorgon bitti/inatt(?) (vid fem) åker jag och mina föräldrar till Cairns och stora barriär revet! Kommer bli så himla skönt att komma härifrån. Så himla skönt att vara lite ledig. En 5 dagars semester med sol-bad-snorkling-mat och ..dödliga maneter. Jorå, högsäsong för dem nu så man måste ha våtdräkt på sig. Men bättre det än att dö skulle jag tro....fast..





Ha det bra så hörs vi när vi hörs!
Puss


Kommentarer
Julia skrev:

åh roligt! hoppas du får ha massa kul, bada för mig med :) puss

2012-02-24 06:38:22
URL: http://juliatillery.blogg.se/
broder johan skrev:

ojdå, är det en sån dag idag :O Keep out! du får vara snäll mot mamsen och pappsen som rest så långt bara för att hälsa på dig :) hoppas ni hade det bra snorklandes! puss och kram!

2012-02-24 13:03:50


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0