VALFRI TEXT

SUR - T

Sulle möta upp Anna för att äta mat men busstransporten är så jädra kasst ap dålig här omkring, och dyr också för den delen. Måste köpa busskort..
Jag kom till Australia Fair som är en link där man får byta bussar osv. Skulle ta bussen till Surfers och satte mig och väntade, och väntade, och väntade. Nej men juste, det kom ju aldrig någon! De måste ha bytt tidtabell...typ ikväll. Klockan närmade sig nio och jag kände att mat och sen hem skulle bli alldeles för sent för en jobbarkväll, dessutom visste jag ju inte om det skulle gå någon buss tillbaka och taxi har jag varken råd eller lust att betala. Sen när en sak inte går som den skall så går allt utöver också fel. Någon som känner igen sig? Köpte choklad inne på 7/11 och påsen gick sönder, tappade plånboken x antal gånger, bar på världens kamera, satt och väntade på Australia Fair på bussen påväg tillbaka och den skulle inte komma på ett tag och av någon märklig anledning spelar de alltid domedagsmusik på det stället, da vinci koden möter de tre muskitörerna. Mörk Kyrkmusik och brutala körer. Varför? En busschaufför som var världens otrevligaste. Gick på bussen och möttes av en granskande blick uppifrån och ner och sen ett suckande, lite som "hopplöst fall", ni vet. Trevligt, tänkte jag.

Nu är jag iallafall hemma. Så här såg jag ut ikväll. Värt med smink!

Chernobylbarnet.


Kommentarer
Mamma skrev:

:(

2012-02-03 14:07:56
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Emelie skrev:

Hahahaha! Jag skrattar ihjäl mig åt sista bilden! (Kolla länkarna jag skickade till dig på facebook.)



Stackare annars, du brukar ju ha sån... euuhmm... tur?

2012-02-03 19:30:27
URL: http://emelieroos.devote.se


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0