VALFRI TEXT

SVENSK besök

Åh! Roligt att träffa mina päron igen :) och Lucas verkade digga mamma, haha!
Tack Johan för att du påminde dem om att köpa lösgodis, HEAVEN! Seriöst åt nästan hela påsen (och det var ingen dålig sådan...hehe) Så sjukt gott. Och att jag äntligen fick min väska som jag faktiskt egentligen fick några veckor innan jul men som vi tyckte var onödig att skeppa hit. Nu har dock alla Sveriges bloggare den så det är inte lika roligt men skit samma, snygg är den! Svart skinn med double zips i guld. Kommer användas för mycket tippar jag. Nu kommer mamma och pappa vilken sekund som helst och sen skall vi ut och äta. Puss




Kommentarer
Masha skrev:

va kul :D

2012-02-19 12:19:35
broder johan skrev:

Lösgooodis :D

2012-02-19 14:37:52


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0