VALFRI TEXT

HEY'veryone



Känner att det blivit lite torrt på blogg fronten. Jag har inte haft för mycket att göra - tvärtom, har knappt rört mig den här eftermiddagen. Kom att tänka på att jag nog spenderat över 30 timmar i min säng framför alla typer av filmer (sovande är inte inkluderat...) den senaste veckan. Softa bananer.

Imorgon är jag ledig. Jag skall, om vädret är fint, gå ner till stranden. Ja.. igen. Det har inte varit alltför bra väder på de senaste veckorna så nu är det dags att lapa lite. Men det är lite som rysk roulette det där med vädret här. 1/6 chans att det håller sig fint en hel dag, speciellt nu under regnsäsong. Kan helt utan förvarning bara börja ösa ner , och fort går det - BAM så är man en blöt katt. Men pepparpeppar*
Hoppas jag inte sover alltför länge. Jag älskar att vakna till en sol som tränger sig in genom persiennerna och gör det liiite lättare att inte ligga kvar för länge. Annars? Kan inte säga att jag har så mycket att tillägga. Har spenderat ett par timmar framför skype (även om jag inte alls borde på grund av mitt förbannade internet) med min älskade älskade pojkvän, som just nu faktiskt befinner sig i fjällen med -25 C. Kontraster. Vi är ungefär så långt ifrån varandra man kan vara.
De senaste dagarna har flygit förbi, liksom alla dagar. Hinner knappt planera en helg innan det är dags för nästa. Dagar + kvällar ser istortsett likadana ut och kommer troligtvis göra det fram till nästa helg då jag ihop med 3 andra brudar sticker på roadtrip till Byron Bay. Planera - sol - bad - mat - dryck - och en annan sak till! AHOO, nervöös! Hoppas på en apbra helg! Helgen efter det kommer mina päron och förblir här Februari ut, då skall vi besöka stora barriärrevet. Känner på mig att Februari kommer bli toppen. Ha en fortsatt go Torsdag! xx 

Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0