VALFRI TEXT

You don't know your beautiful.

En låt som går på repeat överallt och som fastnat som ett gammalt tuggummi i min hjärna är den här låten. Inte alls min musikstil egentligen men något måste det ju vara som orsakar att jag helt plötsligt kan stå i köket och göra nått töntigt move och bara " SO co-come on!! You got it wro-o-ong!" Haha, tönt!

One Direction – What Makes You Beautiful

Killarna - Jag tål dem inte. Överfriserade wannabes. Men låten gör mig glad!


Men den här låten med däremot, den är bara ren kärlek, Jag älskar den. Jag missade ju hela idol förra året, såg inte ett enda avsnitt, men hon verkar ju rätt cool. Brukar lyssna på den här när jag ligger nere vid stranden och bara njuter av mitt hyfsat härliga liv just nu.

Moa Lignell – When I Held Ya


Btw. Godispåsen är slut nu... :(


Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0