VALFRI TEXT

011612

Livet kommer lite emellan datorn ibland när Australien bjussar på fint väder. Fallet har dock varit annorlunda idag då regnet till och från öst ner. Solen tittade fram under en kort period och jag passade på att sticka ner till affären för att handla några apelsiner, C vitamin behövs då man som jag lyckats gå och bli förkyld.
Var borta en bra stund i jakt efter ett par nya hörlurar och bestämde mig för ett par skinande vita. Liksom alltid går jag efter utséende framför kvalité på materiella saker och blev jäkligt snopen då jag när jag kom hem märkte att resultatet av mitt handlande inte var det bästa, som att lyssna på en halvtaskig radio, 170 kronor för ingeting ungefär. Efter en timme av strosande valde jag att bege mig hemåt och vad skulle inte passa bättre än att ett agressivt regnfall skulle börja och jag blev helt (dyng)sur.

Hur som helst, jag ligger mest framför serier/filmer och varvar mellan apelsiner och mörk choklad. Det är inte helt fyskam. Regnet öser ute.. Skall försöka knäppa lite bilder i framtiden, har blivit dålig på det.
Där tackar jag för mig!

Kommentarer


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0