VALFRI TEXT

8 Januari 2012

Känns så konstigt att skriva 2012 istället för -11. Jag har inget vettigt att skriva idag förutom att jag just nu sitter och lyssnar på låtar från förra årets Peace&Love och massa sommarminnen kommer upp! Jag längtar så till den svenska sommaren, hur konstigt det än låter. Hoppas verkligen på en fin sommar. Hoppas även jag har tid för att åka en sväng upp till Sundsvall också! Längesedan nu. 
Hur som helst, det har varit galet varmt idag och under den kommande veckan skall det tydligen komma en värmebölja över gold coast, vilket betyder ännu varmare. Sommaren har äntligen kommit på riktigt till Australien! 



Bild från Göteborg Augusti 2011


Kommentarer
Anonym skrev:

Såå fin!

2012-01-08 16:00:30
Julia skrev:

söt du är!

2012-01-08 17:57:15
URL: http://juliatillery.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0