VALFRI TEXT

Årsresumé 2011

Här kommer ett bildspel från det passerade året. Ett fint, händelerikt, lyckligt år.

 Januari.

Costa Rica





Februari

Hängde en del med min (h)järnsyster.
Åkte bl.a ut till färingen som under Februari var helt igenisat.




Mars

Åkte bl.a till Italien.




April

PROJEKTARBETE,PROJEKTARBETE,PROJEKTARBETE! Regnskog Amazonas vs Afrika.

Jullis och jag en aprildag i skolan.





Bild från 28 april.


Fick nytt jobb på Nilson group, främst på:




Maj

PROJEKTARBETE Inlämning och betyg sättning. Blev hyfsat nöjd med mina utgångsbetyg!

Tog första hjälpen ceritfikat, här räddar jag hm, Bengt tror jag han hette.


Sista månaden med 3NV . Här är vi ute på Tjärno! :)


Juni

Studentbal 1 juni!




/Fina bilder av Masha.




14 Juni, STUDENT!!

/av Masha






28e juni- 2juli. P&L



Fick mejl från familjen Falk-Baker och det blev bestämt att jag skulle komma till dem i Australien i November och ta hand om deras lilla pojke Lucas i sju månader.

Juli
Åkte ut till Rossö en kväll och bara satt på berget med min älskade.



Solade ute i skärgården


Hade besök.


Jobbade och provade snygga skor...



Hängde mycket på vår altan!


Augusti

Åkte några mysiga dagar till Göteborg.




Hängde med bästis!




Duktig och hurtig! Ute och gick varje dag!







BLEV 19 ÅR!


September
 
Spenderade massa tid i Luleå hos Calle.


Blev mörkhårig



Oktober

Ännu mer tid i Luleå!

Förberedelser för Australien.

Umgicks med mina närmaste så mycket som möjligt.

29 Oktober: Bye bye Sverige!


November





December




Nu hoppas vi på ett lika underbart 2012!


Kommentarer
Mamma skrev:

Underbara bilder! Vilket år!!!!!

2012-01-09 19:13:47
URL: http://fridahoglid.blogg.se/
Anonym skrev:

Åh mysigt! Vet du vad Frida?? Nu är vi inte alls långt ifrån varandra :)

2012-01-09 20:37:23
URL: http://emelieroos.devote.se
Masha skrev:

Så fina bilder Frida :-) underbart att se ett år i bara bilder, snygging!

2012-01-10 12:30:17


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0