VALFRI TEXT

Calleth you

Sitter i mtt nystädade rum med Ola Salos stämma i öronen. Jag är och har sedan långt tillbaka haft en inre förkärlek till the ark och de får mig alltid att påminnas om sommaren och Sundsvall, gatufest, Mamma, och nu Emelie eftersom vi var på en av The arks sista konserter någonsin i sommar på Peace and löööv. Så att lyssna på dem och påminnas om allt fint får mig ju att - må så jädrans bra.

Kom på mig själv förut med att stanna upp och bara njuta av min tillvaro. Här. På andra sidan (inte död.). Nöjdnöjdnöjd! Det gäller att ta hand om tiden bäst möjligt! Leva i nuet. Ta vara på möjligheterna. Så att jag när jag kommer hem kan känna mig nöjd med min resa och fått världens erfarenhet. Det tror jag på. Tack till er alla som lämnar fina kommentarer och är inne och kikar här! Himla roligt!
cheers



Kommentarer
Mamma skrev:

Underbara Frida! Vilket sprudlande inlägg! Kul att läsa. Och en härlig låt du lyssnade på.

2012-01-24 13:43:56
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0