VALFRI TEXT

FREDAG 6 JANUARI 2012

Hej bloggen!
Kom precis hem från en liten kväll hos Martina. Hon hyr ju ett rum hos en man bara några kvarter härifrån så vi hängde i hans lägenhet största delen av kvällen. Tycker han är så himla lik Crocodile Dundee, haha, kunde verkligen inte sluta tänka på det. Det blev en lugn fredagskväll då jag jobbar imorgon. Börjar redan vid klockan sju så nu får jag nog ta och lägga mig.

Godnatt känns lite konstigt att skriva då jag vet att klockan bara är tre på eftermiddagen hemma så Goddag! :)





Kommentarer
emma skrev:

Tufft linne!



sv: Åh, ja det är en fin stad, var himla trevligt att besöka den! Absolut, massa fikadejter, tihi♥

2012-01-06 16:03:13
URL: http://toutlemonde.devote.se


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0