VALFRI TEXT

Let it rain

 




Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu. Vaknade upp idag till ljudet av regn, verkligen ösregn.
Men det gäller av att göra det bästa av dagen och eftersom jag är ledig så sprang jag ner till affären och köpte med mig lite godsaker, för nu blir det en heldag med film!

Haha, och ja! När jag stod i kassan tittade kassörskan på mig och bara "What are you wearing?" och jag tittade ner på mina kläder och fick fram ett "Ehm..oh it's just my..ehmm." Så avbröt hon mig och sa "Because you smell lovely!"
Haha, förstod ju inte att hon menade parfymen. Hon är förresten nu den tredje kassörskan som kommenterat att jag luktar gott. Så roligt! Det hade ju aldrig hänt i landet lagom så att säga. Nu skall jag mysa ner mig framför datorn och se på film. Har köpt både jordgubbar och TimTams (så himla gott) och frysta bär som får ersätta lösgodis, mums!


Kommentarer
Mamma skrev:

Love, love, love, love! Var är alla actionfilmer? Och thrillers? Och rysarna?

2012-01-24 13:48:35
URL: http://fridahoglid.blogg.se/


KOMMENTERA HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0